inflyttningsfest hos pillan.

Nu sitter jag hos Pillan i Sundsvall. Hon har inflyttingsfest ikväll.
Det kommer bli kanonskoj! Lägenheten är jättefin och så kommer
det folk jag inte träffat på ett tag. Ser fram emot det!
Sara, Nettan, Robin, Lasse och Benji. Hade varitännu roligare
iofs om ännu fler kunnat komma. Men vi får göra det bästa av det.
Vi sitter och kollar lite på curling-EM på TV, de sänder ju från Övik!
Pizza är beställd, de kommer med den om ca 15 minuter skulle jag tro.

Jag har dock sjukt ont i halsen, men med lite öl försvinner det nog.
Blir nog en sväng på Kåren ikväll också, kanske man träffar på
någon där man känner också, vem vet.

Ta det lugnt ikväll, så hörs vi imorgon eller en annan dag.

Imorgon kommer pappa hem förresten. För gott!

Kommentarer
Postat av: Isabella

hej, jag försöker skriva kortfattat.

jag fotograferar, gör roliga bildserier och redigerar bilder till kunder. jag skulle vilja att du medverkade i en bildserie med dina kort.

maila mig för mer info och om du vill se foton jag redigerat till andra.

jag erbjuder självklart betalning för jobbet.

/isa

2008-12-15 @ 19:23:45
Postat av: Kalle

curlingem? fy haha låter så trist

2008-12-15 @ 21:55:26
URL: http://elviskalmar.blogg.se/
Postat av: Lena

Åh, hade ni skoj? Jag önskar jag hade kunnat komma!

2008-12-16 @ 15:24:46
URL: http://moeller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0