stockholm - del1.

Nu sitter jag hos syrran i Stockholm.
Jag har saknat Stockholm faktiskt.
När jag satt på tåget frågade jag mig själv
varför jag åker ner, och om jag lika gärna
kunnat stanna hemma. Lite kändes det som
att det kunde kvittat, men när jag var framme
insåg jag att, nej, det kunde inte kvitta.
Jag älskar ju att vara i Stockholm!
Det är konstigt, när jag var mindre
hatade jag Stockholm och att vara här.
Det var nog mest för att jag inte hittade någonstans.
Nu kan jag lite bättre, tack och lov.
Annars skulle det vara lite jobbigt.
Sen känner jag många fler här nere nu med.
Det gör det också roligare att åka ner.

Ikväll har Mia och jag druckit varm choklad
och ätit lussebullar som mamma skickat med.
Det var mums vill jag lova! Pepperkakor fanns med.
Gott gott! Medans vi fikade gott kvällsfika tittade
vi på Zozo som gick på SVT. Den var rätt okej.
Trodde den den skulle vara bättre, men den
gick helt klart att se på. 3/5 skulle man kunna säga.
Det är lite jobbigt när man målar upp en film och
föreställer sig att den är otroligt bra. Man blir ofta
besviken då, tyvärr. Jag ska sluta tro så mycket
om filmer jag inte sett.

Imorgon intar Lena staden, då blir det party!
Sen på söndag blir det lite pyssel hos Pelle.
Efter det ska jag vidare till brorsan och Emma
och baka lussekissar med dom och syrran.
Imorgon under dagen vet jag dock inte riktigt
vad som händer, det beror helt på Cilla.
Hoppas verkligen jag hinner träffa henne!

Kommentarer
Postat av: Lena

ja, nu är jag på väg! :D

2008-12-06 @ 12:46:55
URL: http://moeller.blogg.se/
Postat av: Kalle

sv: tycker du jag ska flytta till göteborg? varför? :P

det är en bra stad!

2008-12-07 @ 00:13:56
URL: http://elviskalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0