telefondöd.

Jag ska snart dra mig till stallet och klättra med hästen.
Har tagit lite tid på mig nu innan för att redigera lite fler
bröllopsbilder till Petra. 130 st att fixa ljuset på, få samma
ton, färgbalans och kontrast. Sen ska en del av dom bli svartvita,
några också med en färgdetalj. Den delen går fort.
Det är just denna röda linje på färg och annat jag sitter och
näter just nu. 130 bilder. En del går inte att göra flera åt gången heller.
Men det är  bara att bita ihop, det ingår i jobbet så att säga!

Ikväll är det jobb igen, 4 timmar telefonförsäljning.
Jag hoppas hoppas hoppas på att jag får det grafiska jobbet!
Träffen igår ja. Den glömde jag berätta om. Var så trött efter
hoppspecialen att jag somnade nästan direkt jag kom hem.
Träffen gick kanonbra, kändes det som iallafall.
Jobbet verkar sjukt intressant och roligt, ska designa hemsidor
i stort sett. De tyckte mitt CV var jättebra just för att jag har så
mycket fotobakgrund, så de kan skicka ut mig och fota åt en del
kunder som inte har så bra material själva till hemsidan vi gör åt dom.
Hoppas de tänker på det när det fattar sitt beslut.
Jag har en bra känsla om detta, men man vet aldrig.
Jag vill att dom ska ringa nu och släppa bomben.

Jag försöker inte hoppas för mycket,
går det inte vägen blir jag bara besviken.
Men jag vill ha det. Jag vill verkligen ha det här jobbet.


Kommentarer
Postat av: Lena

hoppas du får det! :)

2008-12-11 @ 13:46:38
URL: http://moeller.blogg.se/
Postat av: Sanna

Håller tummarna för dig!! Var och vad är det för jobb?

2008-12-11 @ 23:14:13
Postat av: Kalle

åå inte avis på telefälja ,)

2008-12-12 @ 22:07:55
URL: http://elviskalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0