arbetsintervju.

Det var några dagar sedan jag skrev, men har inte hänt någonting speciellt intressant.
Eller jo, jag har varit och tittat på hoppträning för en av Sveriges bästa hopptränare,
Ted Nätterqvist. Han var nere på Näset så jag och Lina åkte ner för att kika.
Mer står det på den enskilda hästbloggen.

Idag (läs måndag) var jag dock på arbetsintervju för ett företag i Härnösand som heter 'Vendator'.
Börjar introduktionen imorgon kl 17.00-21.00- Ska bli spännande, men det är lite pirrigt.
Han jag pratade med idag var supertrevlig och jag tror det kan bli skoj att jobba där.
Jobb som jobb, jag måste ha pengar oavsett om jag kommer trivas eller inte,
men jag tror det kommer gå galant! Han visste också vem pappa var, men jag är inte
förvånad, folk brukar veta vem han är. Säg bara 'Anders Melinder' till någon som kan hockey.

Hur som helst kändes det bra, så jag tror det kommer bli bra till slut också.
Jobbar dessutom kväll och kan på så vis vara i stallet hos hästen på förmiddagen
då det är ljust och sedan åka och jobba på eftermiddagen. Perfekt!
En mening häst får ni stå ut med, detaljerna står ju ändå på en andra bloggen.

 
'Hej, ge mig ett jobb', tänkte jag. 'Visst, vi vill gärna att du jobbar för oss', tänkte tydligen dom.

Kommentarer
Postat av: Cilla

Grattis! Vad kul :D Vad är det för företag? Och när kommer du ner till Sthlm? :*

2008-11-25 @ 09:45:23
URL: http://iamcecilia.blogg.se/
Postat av: Lena

Grattis, Anna! :D Vad skoj! Vad är det för jobb? Vad ska du göra?

2008-11-25 @ 13:19:07
URL: http://moeller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0