bröllopsfotografering.

Idag hade jag ett fotojobb!
Agerade fotograf på Petra och Torbjörns vigsel.
Roligt att prova föra vinterbröllop också,
har ju endast två sommarpar i bagaget.
Dagens brudpar var jättefina, och Petra
hade en otroligt fin bukett,
gjord av Blomsterhuset här i Nordingrå.
Eventuellt kommer ett litet smakprov till bild,
men jag måste kolla igenom och redigera först.

Riktigt roligt var det iallafall, fast fruktansvärt kallt.
Speciellt för Petra, stackarn fick ju inte ha jacka.
Men bra blev det, det jag sett på displayen åtminstone.
Hon är så glad och har sån energi och utstrålning som
har lätt att återspegla sig i bilderna.

Andra fotojobbet denna månad. Inte mycket jag vet,
men är ändå glad att folk här i nygden vill anlita mig.
Och för vara någon typ av frilansfotograf
och bara ha en lapp uppsatt på ICA:s anslagstavla,
tycker jag ändå det är ganska bra flyt.

Nu ska jag dricka en stor kopp te och tina upp mina fötter.

Kommentarer
Postat av: Lena

great, anna! :D

2008-11-30 @ 23:41:23
URL: http://moeller.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag tycker max 50 spänn låter ganska rimligt. :) Oj, jag vet inte. Du känner ju mig, så köp nåt som du tycker passar mig. :)

2008-12-01 @ 20:35:09
URL: http://elinpersson.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0