ängelholm.

Jag ska flytta till Ängelholm. Ja, Ängelholm, i norra skåne, Ängeholm.
Jag har fått jobb hos Niklas Arvidsson, så jag flyttar ner den 4 maj.
Känns otroligt pirrigt och roligt, kommer bli en once-in-a-lifetime-upplevelse!
Har varit nere och provjobbar, och provridit, två dagar förra veckan,
och de verkar trivas lika mycket med mig som jag trivs med dom.
Ska bli intressant att träffa den nya tjejen jag kommer att jobba med också,
hon som jag träffade först när jag var nere ska sluta efter ett år, fått annat jobb.
Är lite trist, kom verkligen bra överrens med henne, men sånt är livet.
Jenny såger att den andra tjejen är jättetrevlig hon med, så jag är inte orolig!

Ska jag vara ärlig så är det med lite blandade känslor jag lämnar Norrland..
Min familj och de flesta av mina vänner bor här uppe, medan jag känner kanske 2 pers i skåne.
Men som sagt, jag kommer att trivas som fisken i vattnet, och man hittar ju alltid på något!
Får bli träningsnarkoman igen, eller binda upp mig i TV-serier igen.
Och så klart åka ner till Lund och hälsa på Josse, eller Malmö och hälsa på Sofia!
Jag klarar mig med andra ord, jag får helt enkelt koppla på charmen och hitta nya att umgås med!

Kommentarer
Postat av: Andrea

osså har du mig och sandra i trollhättan snart oxå ;) !! HIHI glöm inte det

2009-04-28 @ 18:20:20
URL: http://dea.bloggagratis.se
Postat av: Lena

såklart, det kommer gå fiiiint! :D

2009-04-29 @ 11:59:36
URL: http://moeller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0