påsk.

Jag säger varje gång att jag ska bli bättre på att blogga.
Ändå dröjer det alltid ca en vecka innan jag uppdaterar bloggen.
Det är inte brist på tid, snarare att jag glömmer bort att den finns.
Eller inte har något intressant att berätta.

Den här veckan har dock Sofia varit hemma i Norrland, det har varit skoj!
Myskvällar med kaffe och mycket skratt har stått på schemat, något jag saknat otroligt mycket.
Konstigt nog blir det mest av när hon är hemma, mest för att det är hon som
brukar dra ihop det och kolla med alla. Har dock bara Linda att göra det med övriga veckor.

Det är inte trist att alla vänner flyttat iväg, ingen finns på relativt nära avstånd längre,
alla är i Stockholm eller Sundsvall. Eller som Sofia, i Malmö. Sundsvall är ingen fara,
men man ska komma sig dit också. Finns inte direkt några kvar i Kramfors..
Nog för att jag också ska dra mig härifrån, men man är mest för sig själv.
Linda i all ära, men man har i stort sett ingen att umgås med. Förutom i stallet, där finns det folk.
Kan känna att det är lite synd att man inte umgås med stallmänniskorna mer utanför stallet..

Hur som helst är det påsk i helgen. Jesus i all ära, men de flesta ser det nog mest som en
ursäkt att dricka alkohol. Jag vet att jag gör det. Jesus ger oss många ursäkter att få dricka.
Har dock inte druckti sedan nyår (tragiskt jag vet), men med min ekonomi har det inte varit direkt möjligt.
Och ska man gå ut är det Sundsvall eller Sollefteå man känner folk att gå ut med, och det blir lite långt
om man ska dit varannan helg ungefär. Ikväll blir det dock Kramfors och Kramm, det blir soft.
Träffar säkert på några man inte sett på ett tag, och några man sett nyligen. Hur som helst är det roligt att träffa folk.

Nu blir det träning, dusch och packning. Ses ikväll, fullast vinner! ;)


Kommentarer
Postat av: Cicci

Nej Agriahoppet går i 120 i Globen också, allt med stilbedömning. Sandra Jonasdotter (junioren i Umeå) var med där ifjol! Du tänker nog på YR Krafft Cup eller vad det heter. Där kvalar man i 140 också på nationell tävling.

2009-04-11 @ 14:01:23
URL: http://ciccieurenius.blogg.se/
Postat av: Lotta Söderström

Hej Anna!



Hittade ingen mailadress till dig så provar här. Såg dina fina bilder på Maria Wiik och Ragazza i umeå, undrar om du fotade henne på min häst Fifa också, skulle i så fall gärna vilja köpa av dig.



mvh



lotta

2009-04-13 @ 17:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0