varför har jag ens blogg?

Det är frågan jag ställer mig när jag ser att det tar flera veckor innan jag skriver något nytt.
Är det ens någon som kommer ihåg att läsa då, eller "glöms man bort"?
Mitt liv är relativt ointressant tycker jag emellanåt, medans det vissa stunder är riktigt roligt!
Det mesta roliga är dock runt hästarna, vilket få av mina vänner uppskattar att läsa om.
Jag måste skaffa fler vänner, hästintresserade vänner! Vart finns dom?

Hur som helst har jag iallafall uppdaterat hästbloggen med ett kort inlägg.
Funderar på att skippa den och ta sånt på denna nu istället, vad tycks?
Kan vara lite bökigt med två bloggar om man nu vill läsa vad jag har att säga menar jag.
Men då måste jag också bli bättre på att uppdatera. Jag förstår inte varför jag inte
bloggar bättre, det enda jag gör på dagarna på "jobbet" är ju att sitta vid datorn i stort sett.
Jag är väl lat antar jag. Jag glömmer bort att den finns och läser bara andras bloggar istället.

Jag har i vilket fall varit i Österrike i helgen, det var riktigt skönt! Åkte dit med famlijen och tog en
sväng förbi Zel am See, ett av alla skidställen i alperna. Tänk er typ 10 Åre i ett.
Man har inte åkt skidor (eller blades som jag åker) förrän man åkt i alperna, det är ett som är säkert.
Bilder från den resan kommer, ska bara minska ner dom lite, är ganska stora.

I eftermiddag bår det av till Umeå! Ska följa med Jessica på nationella hopptävlingar.
Det blir riktigt skoj, har inte varit med henne på ett tag nu så det blir spännande.
Hålla alla tummar och tår för henne och "Lelle" så de får några kanonrundor!
Håll också tummarna för Kramfors-ekipagen som ska upp, det ska jag göra!

Lycka till Jessica och Bruce Lee, Cicci och Nova,
Maria och Mia, Fifa, Lisa, Ragazza och Cajsa, samt Jossan och Mississippi!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Ja photoshooten var asrolig. :) Jag hade så grymma kläder... Blir spännande att se resultatet sedan när tidningen kommer ut!

2009-04-11 @ 12:45:49
URL: http://ciccieurenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0