blodgivarcentralen.

Jag åker med pappa upp till Övik idag, skulle på sjukhuset
och kolla om jag var lämplig som bloggivare.
Det är jag inte. Räknas som asmatiker eftersom jag tar
mediciner regelbundet varje dag. Skit. Efter den här studien
är klar och om jag då bara ska ta vid behov ska jag kolla igen.
Typiskt, men vad gör man..

Åkte ner och åt lunch med pappa på Swedbank Arena,
såg lite av värmingen innan, de tär ju match ikväll.
Såg rätt bra ut, hoppas på seger!

Gick upp på stan och köpte min en ny halsduk ur H&M's
rea-låda också. I love it! Stor och varm, och RÖD!
Sen var det dags för årsundersökning av ögonen, 
får samma styrka på linserna som tidigare år, skönt.
Ska dock skicka in glasögonen så de blir helt kollade också.

Pappa hämtade upp mig och vi åkte och tittade på lite bilar
på Carstedts, och kollade lite bilar som Werner sålde.
Och ja, det är MODO-Werner jag pratar om. Riktigt schysst kille.

Tillbaka ner på Arenan och här har jag suttit sedan klockan fem,
då pappa haft genomgång med grabbarna och det snart är matchstart.
Renskrivit lite pappersjobb åt fadern min, spelat lite online-spel
och retats lite med Lelle. Han har dock en ganska snygg mössa.

Nu är det en halvtimme kvar, så ska knapra klart på mitt äpple,
leta reda på Lelle och sätta sig på plats och se matchen.

Imorgon blir det Sundsvall dessutom. Blev "klart" idag. Har vetat
att den dagen är bokad, men passar inte så br aför mig så hade
hoppats på att det hade kunnat ombokas, men icke.
Mycket at fota, men lägger mindre tid på redigeringen i de fallen.
Auto-knappen och actions-macron är i de lägena mina bästa vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0