snödag.

Helgen har gått otroligt fort, och jag har fortfarande massor att göra inför morgondagen.
Har möte med ItAccess halv nio imorogn bitti, ska gå igenom lite med hemsidorna
jag sitter och jobbar med och ev prata lön och grejer. Bilderna till en av hemsidorna
har äntligen kommit, dock kunde de varit bättre.. Lite oskärpa här, lite fula perspektiv där,
men det är inte mitt problem, jag står bara för designen av sidan.
Var och fotade till den andra hemsidan i fredags, fick en del bilder man kan använda,
överblick, detalj och lite förgrundsbilder. Försöka göra det lite roligare skadar aldrig.

Igår (lördag) var jag en sväng förbi vårt kära lilla ridhus här i Nordingrå och smygtittade
lite på Sara-träningen. Victoria och Lordi var med bl.a. Han börjar bli fin nu,
var ganska lugn igår, för att vara honom. Victoria fick jättefin form på honom.
Blev också bortbjuden till henne och Patrik på kvällen, så jag tittade förbi där en sväng med.
Tänkte bara göra ett kort stopp, men åkte inte hem förrän tio över tolv. Oops.
Men vi hade jättetrevligt, kollade på en fransk komedi som hette "Visitörerna" tror jag,
Melodifestivalen och Ocean's 12. Hann också med en hel del prat och skratt,
och glass med frukt och chokladsås. Mums! Blev en liten syndarkväll, men det
tyckte jag att jag kunde unna mig. När vi kom ut till bilarna var de dock helt vita.
snöade ungefär 2 dm på de 4-5 timmarna de stått på gården.
Idag har det kommit ännu mer snö, måste  kommit över en meter senaste dygnet.
Helt galet.. Men jag gillar snö, så jag klagar inte. Gillar dock inte väglaget som följer!

Kommentarer
Postat av: Lena

oj, en meter snö? vad härligt! :D

2009-02-10 @ 20:33:47
URL: http://moeller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0