fotolektion.

Nu har jag haft tvåorna. Det gick ganska fort.
Det är lite knepigt när man inte vet riktigt vad man ska göra,
eller vad man ska säga. När man inte gjort det förut.
Men det gick rätt bra. De fick sin uppgift över dagen,
fick låna kameror och ska vara tillbaka, fotat och ätit klockan tolv.
Två stycken var dock inte där, en är sjuk och en tar senare buss.
Det gick pretty good om jag får säga det själv.
De fattade uppgiften, och är de något som vår klass var,
så ger de sig ut och fotar redan nu! Fast det är klart,
inga är som vår klass var. Vi var speciella. Men damn good!
Var inte så läskigt som jag trott, de lyssnade bra och var snälla.
Skolan kör med Nikon 70D och 70Ds (kanske har köpt nya också, vet ej),
men en tjej körde med sig egna Canon, I like her already! Riktiga grejer.

Nu är Micke på plats, 50 minuer sen. Mattias är här idag med.
Såg också Jocke och André inne i Expo, gamla Mediaklasskamrater!
Måste gå och säga hej till dom nu. Och reta galla på Micke.

Påtal om Canon, ingen som vill köpa en Canon 400D?
Orginalobjektivet medföljer, jag har två andra jag mest fotar med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0