trött.

Jag har suttit med hemsidan hela eftermiddagen.
Jag har idétorka fortfarande. Men har kommit lite på vägen iallafall.
Brorsan säger att jag inte ska binda upp mig på den designen
de sagt att de gillar och helst vill ha liknande av, då blir det lite lättare.
Han ska skicka länkar till lite schyssta sidor, kan nog få igång kreativiteten.
Det är bra att ha en storebror som jobbar med hemsidor.
Det är bra att ha en storebror överhuvudtaget faktiskt. Storasyster också.

Är otroligt trött ikväll med, funderar redan på att gå och lägga mig och sova.
Har jag känt sedan klockan nio. Somnade på soffan mellan sju och åtta,
med Nova på magen och huvudet vilandes mot armstödet.
Det var skönt. Man somnar så lätt med Nova på magen. Hennes spinn är som en vaggvisa.
Tror jag gör mig en kopp te och vandrar iväg till sängen för en dejt med John Blund.

Kommentarer
Postat av: Lena

haha, den där bilden är i spegeln! men det funkar inte ändå, antingen blir det för mörkt, eller så det jag så ansträngd ut med den jävla tunga kameran eller så siktar jag dåligt eller så blir allt bara en stor blixt! bah

2009-01-24 @ 23:55:04
URL: http://moeller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0