påsk i stockholm.

Jag fortsätter min resa upp genom Sverige med att stanna till i Stockholm i påsk. Varit på arbetsintervju idag för en heltidstjänst som personlig assistent i Sundbyberg. Hoppas! Då blir det dock inte så mkt hemma i sommar om jag skulle få det, igen! Hoppas ju på campingen, men måste ha ett säkert besked från de ganska omgående isåfall. Hur som helst, kom hit idåg, åt gottigott med syrran.

Anlände från Tyskland i Lund förra onsdagen och intog Fia och Pers soffa. Alltid lika trevligt! Fredag drogs det vidare mot Sofia i Malmö, fest i Hässleholm hann vi med också. Måndag vid lunch kom jag till Forsgård igen, riktigt roligt! Saknat Cia, Caggen och Jackie något otroligt! Caggen fick sig en puss direkt ;) Red Bellabus åt Cia, sedan Calista och så söta lilla Corad i skogen över diverse terränghinder. Åh så jag vill ha en häst att träna och tävla med! Igår kom jag då till Stockholm, efter ett pass med Bella i ridhuset, 5 1/2 timmar på tåg och lite kämpande med väskor på tunnelbanan. Idag hoppas vi på en fika eller kanske lunch med Cilla, sedan myskväll med syrran. Jag ska laga mat.

Alla mina kära vänner i huvudstaden, ni har mitt nr, hör av er så hittar vi på något!

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0