fleur.

Jag är kär. Fleur, vilken liten stjärna! Gick jättebra idag, trots tre dagars ofrivillig vila.
Har varit förkyld så har inte vågat pallra mig upp i sadeln, men idag så trotsade jag allt.
Blev ett lite tuffare pass än vanligt, men hon ska igång nu så det är bara bra.
Kanske tar med henne in till Kramfors på dressyrspecialen på måndag, blir intressant :)

Sitter och tittar igenom massor med bilder från Skåne-tiden, saknar det livet !
Men gjorde rätt som sa hejdå i den tid jag gjorde. Men det är svårt att inte sakna allt.
Ska slänga upp en del bilder på blup.se, finns många hästar det inte finns någon bild på.
Kända och mindre kända hästar. Och så en del kända hästar till häststam blir det också!
Då blir Sussi glad ;)

Nu blire godnatt för min del !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0