oz.

Tog första säsongen av Oz av Tina igår, har redan plöjt igenom halva säsongen!
Nå så grymt bra! Nostalgi, var evigheter sen jag såg det.
Hur som helst. I helgen provade jag två fina hästar, och jag tyckte om båda två.
Men ska jag vara helt ärlig blev jag lite mer kär i en av dom. Men ska rida båda ett
tag, så länge det går och se hur det går. Dock står de inte direkt nära varandra :/
Men men, det går att lösa. Ljust på kvällen ett tag fortfarande så det ska nog inte
vara några större problem. Vill dock prova graman på en av dom, och det har jag ingen.
Tina hängde med också, ska försöka bota hennes hästrädsla, och hon var så duktig att
hon klappade båda två, ganska försiktigt och bara lite, men ändå :) Ett steg framåt!

Är lite irriterande att inte veta hur man jobbar som på veckorna, men kan lixom inte planera så mkt.
de kan ringa samma dag i stort sett. Men man ska väl vara glad att man får jobba iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0