pinsammaste situationen med hästar.

Ojoj, vill man verkligen erkänna det? haha! Kan inte riktigt bestämma vilken jag ska ta, de är lite pinsamma på olika sätt, så drar ett par korta :)

Skåne. Ska ta upp och borsta en av unghingstarna och göra honom ridklar till Niklas, men när jag precis satt fast honom på gången och ska stänga dörren bakom honom så sliter han sönder grimman och sticker ut, lös på gården. Innan vi fick tag på honom igen var det ett rent helvete. Jag trodde jag skulle gå under jorden, trots att jag inte kunnat göra så mkt annat för att förhindra det. Den unghingsten var den värsta vi hade, varken jag eller Cia tyckte  om honom, han var rent ut sagt dum i huvudet. Kedja fastsatt i longerlina och spö var vad som gällde bara för att leda honom, han reste och vevade med frambenen annars, eller for runt som ett mongo och bockade. Måttligt roligt med en unghingst på 170.. Sen att han hoppade som tusan vägde iofs upp det lite, annars hade han ju iofs inte stått hos oss där nere :)

Kramfors. Klubbhoppning, hoppar Bianca 90cm, och över en oxer komer vi helt fel, jag tittar ner och flyger av mitt i språnget, så när hon landar ligger jag redan på backen. Fast det var lite mer roligt än pinsamt iofs :P

Annars brukar jag inte tycka saker är så pinsamma, jag kanske inte bryr mig så mkt om jag bjuder lite på mig själv helt enkelt :) Men ibland är det klart att man tror hela ansiktet ska ta eld så röd som man är :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0