pjäxor och softairgun.

Rolig dag på jobbet idag, kom nya jättesnygga Diesel t-shirts och Dieselkallingar :) Fick också min efterlängtade kaffekokare idag! Men Löfbergs Lila kaffe, Färjestad.. Nja. Det dög, men föredrar ju Zoegas skånerost!
Kvällens hoppträning med Plexus gick kalas, jäklar vad han hoppade! Det lever kvar en liten hopphäst i han än, eller så kanske han har sina glory days just nu :) Kommer filmer sen!
Fått skjuta softairgun ikväll också, sjukt roligt! Sen fick E för sig att han ville prova bli skjuten, så ja, jag fick ställa upp som skytt. Det gör jag inte om, men kan från och med nu säga att jag skjutit någon ;)
Nu blire film och lite mys. Jobb, stallet och rida Fleur imorgon.
Hörs hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0