sodastream och sjuka mängder snö.

Packat upp och frontat nya Dieselkallingarna idag, de gröna och gula är sjukt läckra! Larmat fler jeans, satt ner WESC tjej-jeansen på rea, halva priset. Rätt soft dag, hoppas på mer folk imorgon! Reakläderna börjar sakta men säkert sållas bort, både jeans och tröjor :) Ut med gamla och in med det nya. E kom med kompliment till lunchen också, dum som man är klev man inte upp i tid, varav man inte hann ordna med mat för dagen, hade dock potatissallad i kylen sedan tidigare i veckan. Tur han är snäll när jag klantar mig :)

Har snöat sjuka mängder idag också, när vi kom hem kom varken mamma eller jag upp för backen till gatan, ordentliga drivor över hela vägen! Backade fast för jag såg inget, kom loss och tog sats igen, och igen, och igen. Mamma tog över min bil och vi kom till slut upp efter ungefär 20 minuters försökstid. Sen så startade inte mammas bil så den står fortfarande nere på parkeringen, nyss hemkommen från verkstan så den ska in igen.

Imorgon blir det jobb och fredagsmys! Blir kvar i K-town hela helgen, morsan vill inte stanna till kvart över sex en fredag, det kan jag förstå, och så jobbar jag på lördag också så. Sånt man får ta!

Nya Diesel-kallingarna ;)

gröna, gula och rosa.

lila och rosa randiga.

Hörs hej!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Får man med tillhörande grabb när man köper ett par kallingar? ;)

2011-02-12 @ 15:52:32
URL: http://tantgigant.bloggplatsen.se
Postat av: Anna

Haha, ja Sussi, ta en du ;)

2011-02-18 @ 18:33:52
URL: http://annamelinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0