jk och makaroner.

Första jobbdagen för denna vecka, lång men rolig! Hann dammsuga innan stängning så Stefan slipper det imorgon, MEN han får svabba golven istället ! Fick god lunch av min fina Tina idag, makaroner och korv, satt fint i en hungrig mage kan jag lova! Sen fick Zeb följa med till jobbet och hälsa på också, han kanske får jobbet som vakthund, vem vet ;) Rätt bra med folk på eftermiddagen också. Efter stängning satt de och väntade utanför, och när Zeb såg mig släppte Tina honom och jävlar vilken fart det blev på han! :P Så duktig så.

Mot Nördingrå, äta mat, stallet, dusch. Nu blir det något avsnitt ur någon serie, sen ska jag sova så in i..

Hej påre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0