listor och listor.

Såg en lite rolig lista på Sofias blogg, och sedan på Danielas så man kanske ska ta och följa den jag också :) Kan bli skoj! Är väl bara att börja då helt enkelt..

Dag 1 - Presentation av mig själv
Dag 2 - Presentation av min häst
Dag 3 - Min första häst
Dag 4 - Det här äter min häst
Dag 5 - Det här har jag med mig på tävling
Dag 6 - Bilar som gjort avtryck
Dag 7 - Drömbilar
Dag 8 - Pinsammaste situationen med hästar
Dag 9 - En perfekt dag i stallet
Dag 10 - Min utrustning
Dag 11 - Hästbloggar jag läser
Dag 12 - Min hästs utrustning
Dag 13 - Om jag skulle vara tvungen att byta häst med nån skulle jag välja
Dag 14 - Min drömhäst
Dag 15 - Mina drömmar
Dag 16 - Min önskelista
Dag 17 - Mina tränare
Dag 18 - Jag gillar
Dag 19 - En häst jag saknar
Dag 20 - Veterinär, hovslagare, massör osv.
Dag 21 - Här bor jag
Dag 22 - Jag gillar inte
Dag 23 - En hoppträning
Dag 24 - Jag måste träna på/mina mål
Dag 25 - Meriter

Dag 26 - Mina rädslor
Dag 27 - En stund jag aldrig kommer att glömma
Dag 28 - Favoritmärke
Dag 29 - Bilder på mig från tävlingar

Dag 30 - Mitt drömstall



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0