sovmorgon i nördingrå.

Grymt trött. Somnade pladask igår vid halv tolv när jag la huvudet på kudden. Skönt! Hemma i Nördingrå igår, tog stallet och pratade med Petra om de kommande tre veckorna. Hon och Tobba åker ju ner till Tjeckien på söndag och är där upp till tre veckor och hämtar hem en liten son :) Så fruktansvärt söt är han! Fyra morgnar och fyra kvällar tar jag hand om, och mockar nästan alla! Planerat in med Fleurs träningsschema också, så det blir bra det där :)
På tal om Fleur, så ska jag dricka upp mitt kaffe, klä på mig och åka dit, sedan in till Kriminalfors och jobba. Vinterfest i helgen, 10% rabatt på alla vårjackor, så vi får se om det kommer in lite folk!

Hörs hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0