röntgen.

Tävlade i helgen, Dina var klockren och felfri på hinder tills matte klantade till det på sista hindret i andra klassen..
Lyckades också paja foten, vänster fot som vanligt. Skulle hjälpa till att lasta en kompis häst som inte riktigt ville gå på transporten så hon klev sönder fotknölen min. Ska på vårdcentralen i em, och förhoppningsvis på röntgen senare ikväll. Lika bra att kolla upp det om det skulle vara något, hoppas inte det, men hoppar på kryckor just nu så, ja. Red ändå dagen efter, lite special med stugbygeln så det gick rätt okej. Ska se vad de säger idag så kanske jag anmäler till tävling till helgen också, åker till Kungsnäs och hoppar 1m. Kan gå hur som helst med den här foten.. haha.

Nu ska jag ta mina kryckor, hoppa in i duschen och sen åka och äta lunch med mor min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0