hemsidor.

Fick ett samtal igår av chefen på stället jag var på rekryteringsträff med.
Lite paff, men ringde snällt upp. Så jag var in idag och pratade lite mer med dom.
De har för mycket jobb, och för lite folk som kan göra det,
så nu ska jag frilansa som "webbdesigner" åt dom. Schysst!
Arbetsprovet blir att designa en hemsida till en av deras kunder.

Jag har total idétorka. Redan. Känns inte bra alls.
Sitter och tittar på liknande hemsidor, och på den de sagt att de gillar.
Det stuket ska jag göra, men jag vet inte hur jag ska göra det snyggt.
Just nu är det en vit ruta med lite färg på. Prestationsångest? Ja.
Ska ge förslag så fort jag kan, lär bli måndag eller så. Får jag lite tid iaf.
Jag är helt tom i skallen, eller så är det bara för att jag är otroligt trött just nu.
Sovit ungefär sex timmar varje natt, om inte mindre. Klockan är snart nio nu
och jag funderar starka på att gå och lägga mig. Känns som om klockan är 11.

Känns ännu bättre att folk gör inbrott i Ullånger, trots att folk är hemma.
Speciellt bra känns det också då man är ensam hemma tills tisdagkväll..

Kommentarer
Postat av: Lena

du kommer klara det! det kommer gå jättebra, sov lite och sätt igång imorgon! :)

2009-01-23 @ 23:51:04
URL: http://moeller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0