i sista sekunden.

Jag gillar när saker och ting löser sig i sbsolut sista sekunden.. Så blev det i fredags. Stod utan bil, sedan kom Daniela som en räddare i nöden, men då stod jag dessvärre utan transport. Dock löste det sig i ja, sista sekunden, och vi kom iväg till Dannero med Bianca :) Gruppen jag skulle rida i började 20.30, 20.25 tyckte Bianca att det var dags att äntligen kliva på transporten.. Tack och lov var de försenade så vi kom fram och lastade av precis när gruppen innan var klara. Bianca var lite bitchig och sparkade en hel del, men hoppade ändå bra. Så skönt att sitta på en häst som faktiskt hoppar, oavsett hur hon kommer på hindret. Till skillnad från Plexus ;) hehe. Hon fick stå kvar på Dannero, så vi var med andra dagen också. Då skötte hon sig mycket bättre! Sparkade gjorde hon, men inte alls lika mkt som första dagen. Hon kändes finare också, och de sa att hon såg finare ut andra dagen :) Roligt! Har ju inte hoppat "riktigt" sedan 2 maj när Plexus och jag gjorde sista starten ihop, så det var riktigt roligt att hoppa igen! Och jag skämde inte ut mig, tack och lov ;) Blev lite tänd på att försöka hitta jobb här uppe, så man kanske kan satsa lite på henne, hon är ju förjäkla fin hästen! Vore iaf roligt. Men man vet ju som sagt aldrig med jobb. Söker i hela Sverige, så kan lika gärna hamna i Linköping, vad vet jag. Hoppas kan man alltid :)

Slänger upp lite bilder också, Michael var och fotade träningarna.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0