telefonjakt och chokladkaka.

Varit på telefonjakt idag, dåligt med napp.. skulle kunna ta en iPhone4 av Telia, men 1gB surf i månaden, är väl ändå lite snålt tycker jag.. Tre har 10gB men då ska man ju byta abonnemang och så tillkommer andra kostnader som sms och samtal som ingår med Telia. Gah! Letar först och främst efter en billig telefon, samma som jag hade innan - SonyEricsson w995. I liked that one! Dock vore det schysst att kunna ha telefonen som mobilt bredband också, så man kan spara in på det genom att ta bort det man har nu.. Svårt svårt, ska sitta mer imorgon och tänka igenom allt ännu en gång. Vore enklast om min telefon kom tillbaka. Eftersom jag tydligen är ganska duktig på att tappa saker så är det kanske inte det smartaste att skaffa en sån telefon trots allt.. Dock känner jag folk som tappat sin iPhone 4 två gånger på bara nägra veckor, det är skills det med! Så jag är inte värst ;)
Ledig idag, rätt skönt men också fruktansvärt tråkigt.. Hatar att gå hemma hela dagen, finns absolut ingenting att göra. Iaf inte i Nordingrå. Man tappar all motivation. Imorgon åker jag in till K-town tidigt, går ut på långpromenad med Zeb, fixar mer med telefon och allt och så jobb 15-18 :) En kortis, men bättre än ingenting! Ska kolla upp tiderna för helgens Niclas-träningar också, jobbar både fredag och lördag, så vore bra om det var sena träningstider även den här gången :) Imorgon blir det även en sväng till E, som ju varit borta hela helgen. Och ja, jag saknar honom faktiskt!

Hörs hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0