födelsedag.

Ja, så var man ett år äldre, men som vanligt inte mycket klokare.
Känns fortfarande inte riktigt som födelsedag, men jag får väl
släppa kravet jag har på mig själv om att jag måste känna någonting.

Har iallafall fått frukost på sängen av mamma, hon är den enda som är hemma.
Nybakade scones, kaffe, ett ljus, en ros och ett paket. Vad mer kan man önska?

Sitter nu och lyssnar på P3s webbradio, dricker kaffe och vaknar.
Fick en egen klockradio, snor alltid mammas så det är kanon!
Mer om hur dagen utformar sig lite senare, nu ska jag dricka klart mitt kaffe.

Freja var föriövrigt först med att säga 'grattis' inatt ;)



Nyvaken och dundersnygg, verkligen! Tack och lov för kaffe.


Fin klockradio jag fick av mamma. Överlycklig!

Kommentarer
Postat av: Lena

nice, anna! Grattis! :D

2008-11-14 @ 12:41:48
URL: http://moeller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0