begravning. igen.

Jag har precis kommit från en begravning. Jag hatar begravningar!
Nyss var det farmor, nu var det Folkes tur. Jag vill inte behöva gå på
en till begravning på resten av året! Jag är så less på att alla dör.
Det är inte roligt, så lägg av med det.. Lev istället, lev.

Flytten till Skåne närmar sig, och jag har faktiskt iallafall börjat tänka på att packa.
20 kg får jag checka in på planet, lär få betala övervikt med all skit jag äger..
Tack och lov är redan en av hjälmarna där nere, plus ett par stallskor.
Men resterande 496 par skor, det är de dom det kommer bli överviktsavgift på..
Och alla kläder. Behöver dock inte så mkt ridkläder, då Niklas är sponsrad av
Jacson (som har typ världens härligaste grejer) och även vi anställda får lite kläder.

Jag har börjar tvätta, en maskin. Maskin nummer två ska jag snart gå ner och slänga i.
Jag har inte fattat än att jag ska dra, men det kommer kännas naturligt när man varit där
ett par tre dagar, då blir det ens nya vardag. Det är bara så mkt som ska fixas innan..
Hade tänkt hinna ner till Sundsvall och hämta mina utställningsbilder från Nettan,
lämna några av de till Jessica, och springa in på Hästsport och köpa nya ridskor.
Men det lär inte hinnas. Jag får handla nere i Skåne istället.

Ne, nu ska jag äta lite mat, är vrålhungrig! Sen blir det mer tvätt.. Yippie!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Jag har fått jobb. Lagomt tills jag hade bestämt mig för att börja plugga efter sommaren. Så vi får se hur det blir.

2009-04-30 @ 13:38:36
URL: http://ciccieurenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0