örtmedicin.

Jag måste erkänna att jag var lite skeptisk till kinesisk örtmedicin innan,
men sen träffade jag Karin, som pysslar med just kinesisk medicin, och hjälpt syrran en del.
Syrran har slutat äta alla sina mediciner för sin reumatism, utan att känna sig sämre för det.
Mycket av det är just Karins förtjänst, med reningskurer och liknande är syrran mycket bättre!

För ca två veckor sen var min totala energinivå på 4/7, och andra värden var ganska låga.
Hon sa att jag hade en ledsen och lite trött kropp, och att jag borde ta en kur som "laga" magen,
reparerar små sår och så vidare. Så jag har under två veckor regelbundet knaprat i mig örttabletter.
Och det funkar! Idag hademin totala energinivå höjts till 5/7, och de andra värdena hade höjts ganska bra.
Det är för att jag är så ung förklarade hon, syrran hade inte riktigt lika stora förändringar.
Så nu ska jag köra en kroppsrensning, som är i tre steg.

1. Först ut ska jag äta tabletter som löser upp slaggämnen, eliminerar inflammationer,
ökar njurens energi, rensar njurar, urinblåsa och urinvägar, samt rensar blodet och eliminerar
inflammationer ur muskler och leder.

2. Andra delkuren ska rensa levern. (Tre burkar av denna och även levern hos en långtida alkoholist
kan återhämta sig och bli som ny igen. Jag ska äta en burk).
3. Den tredje och sista delkuren ska rensa ut alla tungmetaller ur kroppen. Den ska tydligen vara lite tuff..


Jag kommer hur som helst att må skitbra efter allt detta, bättre än jag gör i dagsläget.
Energin kommer att höjas och jag kommer orka mer, och kroppen kommer bli glad, glad, glad.

Känner redan efter två veckor med första minikuren att jag är piggare och orkar mer.
Roligt att det syns på reslutaten också!

Jag kan också tillägga att jag inte är så skeptisk till denna typ av sjukvärd längre!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

hej anna fin blogg :) allt bra?

2009-05-01 @ 14:32:39
URL: http://liveprettydiegorgeous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0