Lördagssol.

Det är kanonfint väder idag!
Har precis kommit hem från en skön promenad med mamma.
De andra är ute i stugan och går där, vi är hemma och bakar
bröd, städar och syr iPodfodral. Och gör lunch.

Igår var det begravning för farmor, det var tungt.
Saknar henne otroligt mycket, kunde inte haft en bättre farmor!
Hon må ha varit trött mot slutet, men fortfarande lika snabb i kommentarerna.
Sen har man ju alla andra minnen också, det är en hel del.

Nu ska jag retuchera lite tårtbilder, sen blir det lunch och
kanske ännu en kaffetår i solens sken på altanen.

Kommentarer
Postat av: Cicci

Intervjun var för ett vanligt sketet jobb, men jag tror det kan vara ett roligt jobb. :) Får se hur de blir, det var inte lika många timmar som jag hade hoppats på fick jag reda på under intervjun. :( Och den roliga grejjen är hemlis tills slutet av månaden. :) Ingen big deal, men skojjig värre...

2009-04-02 @ 12:00:19
URL: http://ciccieurenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0