bilbrist.

Jag vill verkligen åka och träna för Niclas Parlmer i helgen. Problemet är bara att den av våra bilar med dragkrok är i Övik.. det kunde vi inte tänkt på lite tidigare! Dock tror jag inte att den orkar dra hästtransport med häst i, för den är ganska liten. Finns ingen annan som har dragkrok på sin bil heller verkar det som, Norrland är helt emot dragkrok.. Om man nu hittar någon med dragkrok ska man få de att låna ut den till lilla mig också. Det är bara några timmar, kom igen nu. Attans hundklubb som bokat ridhuset i Kramfors så vi inte kan träna där.. Nu måste man ta sig till Dannero, och därmed också transportera hästen. Onödigt, men vad ska man göra. Har gett upp hoppet om att få tag på en bil, men blir det så kommer jag ta med mig Bianca. Har aldrig suttit på hästen, och hoppa upp och träna för Niclas första gången är kanske inte direkt idealet, men det ska jag väl klara ? Jag har ju ändå suttit på alla möjliga knepiga hästar nere i Skåne, så Bianca ska väl inte vara några större problem :)

Nu blir det kaffe, städning och en sväng ner på gymmet.
Hårdträning deluxe har inletts!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0