sunshine tour, så gott som bestämt

Jag har i stort sett bestämt mig. Jag åker till Spanien. Har inget annat på G här hemma, det handlar bara om 5½ vecka, bra lön, trevligt folk, otroliga möjligheter att skapa kontakter. Det faktum att vi blir 3 stycken på 10 hästar gör inte saken sämre direkt.. Ansgar hade en kompis som också behövde en, så ska snacka med Emilia om det. dock lite synd eftersom vi fått jobb under Göteborg Horse Show, nere i stallen. Hade varit grymt roligt det med, men Göteborg Horse Show kan man jobba på andra år, Sunshine Tour kanske man inte har möjlighet att åka på fler gånger. Lite samma inställning som när jag drog till Skåne och var lite freaked och rädd inför det hela, "Finns ingenting här hemma nu som håller mig tillbaka, och du kommer ångra dig om du inte åker". Lev livet helt enkelt! Vad som händer sen i månadsskiftet mars/ april får vi ta när vi kommer hem. Mamma tycker att jag ska åka dessutom..

Nu blir det en stor kopp kaffe, en riktig funderare inför Spanien, flygbokning och sen träning.
Oh my god, det kittlar i magen! :)

Puss hej

Kommentarer
Postat av: Petra

Go Anna Go!! ler

...låter ju toppen om det är som du skrivit här ovan, klart du ska ta chansen att åka ner på Sunshine Tour...

Göteborg Horse Show kommer att finnas kvar, nästa år och nästa år och nästa år... :-)



Du e ju bäst!!

2010-02-10 @ 17:33:25
Postat av: Carro

Lycka till Anna,tänk va skoj för dig,TOPPEN!!!:) kram

2010-02-12 @ 13:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0