hemma igen.

Önska mig välkommen tillbaka till mitt sociala liv! ;)

Så. Nu är Skåneäventyret över. Känns helskumt! Är van vid att kliva upp 06.20, jobba 10 h/ dag 6 dag/ veckan.. Att alltid, och jag menar alltid, vara med Cia. Det är alltså helskumt att vara hemma, arbetslös, inte rida, inte vara i stallet. 3 dagar som arbetslös och jag är redan extremt rastlös!! I don't like it. Har skickat kanske 498 jobbansökningar, så hoppas att något nappar. Stockholm, Göteborg, Sundsvall, you name it. Till och med Helsingborg har jag sökt i. Trivdes bra i Helsingborg, så skulle inte ha något att åka tillbaka.

Saknar Forsgård också, Cia, hästarna (mest Cagancho och Jacson), hundvalparna, kattungarna.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6468202.ab <-- Niklas hittade övergivna hundvalpar när han var ute och red för någon vecka sen. Så underbart söta och glada i människor. Vill ha en, fast det är inte möjligt..

Puss hej!

Kommentarer
Postat av: josse

får jag fråga varför du slutade där??

2010-01-25 @ 09:50:57
Postat av: Anna

Jag söker jobb så jag inte ska behöva ta så mkt studielån i höst när jag ska plugga. Hur bra jag än trivdes är det inte rätt jobb om man vill spara pengar :( Dock saknar jag det!

2010-01-25 @ 09:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0