lunch och hoppträning.

Niclas-träning idag :D börjar halv sju ikväll, jag slutar jobba kl sex.. Andre får köra rally ut till stallet, tvingat honom att skjutsa mig så. Ta med grejerna till jobbet så det bara är att åka direkt, har lejt folk att borsta Santana och göra henne någorlunda klar tills jag kommer. Fin väder ute idag med, och varmt! :) Äntligen! Hoppas verkligen att det håller i sig, så man kan börja vara ute lite, så less på att vara inne för att det är så jävla kallt. Och så kan man sätta igång träningen på allvar, både för mig och Fleursan :) Blir en svång till henne och rida lite både lördag och söndag, om nu värmen vill hålla i sig.. Och så blir det lite promenader med Hilma, hon kan ju haka på fasters morginpromenader, blir toppen :) Iaf söndag, lördag kommer jag åka tidigt. Träningen börjar kl 9, sen börjar jag jobba kl 11.. Det ska gå! Lär som sagt bli en del folk.. We like it!

Inget TV-spel igår, dock massor av Futurama och mys, så jag klagar inte :)

Ne, nu blir det en snabb dusch, packa det som ska få följa med på jobbet, och så lunch med Linda!

Hörs hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0