jobbtillfälle.

Idag ringde min handläggare på arbetsförmedlingen.
Jag ska på träff imorgon klockan 10.00.
En kille som har ett företag söker personal och efter
att ha läst min sida ville han ha mig.
Så det är med tummarna hårt hållna och hoppet
i topp som jag förbereder mig för träffen imorgon.
Han vill ha mig som inom den grafiska biten förresten.
Blir roligt om jag får det, starta upp grafiska tänket igen.
Han hade enligt henne läst om att jag pluggat foto,
och kunde program som Photoshop och InDesign
och därför ville att jag skulle komma på träffen.
Håller som sagt tummarna allt jag kan och hoppas
på att han tycker jag är passande för jobbet.

På tal om jobb, nu bär det av till Härnösand igen,
och ännu en kväll på Vendator.
Jag har inte jobbat där länge, men jag längtar redan
efter ett nytt jobb. Denna träff kunde inte kommit lägligare!

Ett snabbt besök i stallet för att ge hästarna morgonhö,
sedan snabbt skriva ut ett nytt CV med med grafiska och
fotografiska skills på, sen bär det av till Kramfors och träffen.
Lär måste åka hemifrån vid kvart över nio för att ha lite marginal
och tid innan man ska vara på plats, vilket innebär att jag borde
åka mot stallet vid 07.30 för att inte behöva stressa ihjäl mig.
 
Måste också hitta tid till att redigera klart bilderna som Petra ska ha.
Alla tjatar om att få en bild i tidningen. Innan helgen har jag som mål.
Vi får hålla tummarna på den biten också.

Önska mig lycka till imorgon! I need it!

Kommentarer
Postat av: Cilla

åh lycka till! håller tummarna hårt :D

2008-12-09 @ 19:43:54
URL: http://iamcecilia.blogg.se/
Postat av: Lena

åh, vad skoj! lycka till! :)

2008-12-10 @ 12:48:35
URL: http://moeller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0