+ en blogg.

Idag vaknade jag kl 08:13. Klev snällt upp och åt frukost.
Fil med frusna bär och en näve flingot är mums! Och så lite krossade linfrön.
Hann dessvärre inte ta någon morgonpromenad, men åkte till stallet istället.
Mer om det på hästbloggen.

Hästbloggen ja.
Den är skapad mest för att avlasta mina stackars vänner allt hästprat, men också för att göra det lättare att följa för de som faktiskt vill se hur det går för oss.
Kanske man ska kirra en bilddagbok för dessa hästgrejer också. Vad tycks? Då minskas ju antalet hästbilder osv.
Eftersom jag hört att det är för mycket häst och att min bilddagbok börjar bli tråkig ;/
Men Andrea menar att det ju bara är att låta bli att titta på hästarna och titta på det andra istället :)
Mycket bra sagt, så gör vi på! Ni får helt enkelt göra som Andrea säger.

Nu ska jag planera födelsedagsfest med pucko-Andrea! Wohoo!

to be continued..

Kommentarer
Postat av: Andrea

Jajjemän :D ! kör på det anna ! fan vad roligt vi ska ha på lördag ! yaay :)

2008-11-11 @ 18:19:39
Postat av: Carro

Ursäkta att jag inte har hört av mig, är du ledig i helgen så kanske vi kan ta någon ridtur då???

2008-11-11 @ 22:18:10
Postat av: Lena

haha, jag kollar på dagsöversikterna och är det bara hästar trycker jag att jag sett det! ;)

2008-11-12 @ 18:20:24
URL: http://moeller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0