sovmorgon.

Imorse var det tänkt att jag skulle kliva upp kl 07,30 som vanligt.
Men kroppen ville annat, så vi sov till 10,00 istället.
Otroligt skönt, men onödigt på samma gång.
Har iallafall suttit och kollat efter jobb hela dagen, iaf fram till 14,00.
Åkte sen till stallet och klippte hästen. - Mer om detta på hästbloggen.
Kom hem, åt jättegod kycklinggryta som mamma gjort, och satte mig
i TV-soffan för att glo lite hockey men pappa. (Som kom hem inatt förresten!)
Grymt härligt att ha pappa hemma igen, inte träffat honom på två månader.
Trist när han åker tillbaka till Salzburg om 1½ vecka eller så, men han kommer
ju hem igen till jul! Längtar detär så mydigt när hela familjen är samlad hemma.
Hur som helst, Modo ligger under mot Rögle (skit, skit, skit!!) och tredje har just
börjat. Gillar inte den här förlust-trenden de har börjat med. November gillar
inte Modo Hockey verkar det som, men det gör vi andra!

Kommentarer
Postat av: Lena

jag hade sovit till minst 10 varje dag, så jag tycker du är jätteduktig! :D

2008-11-20 @ 21:09:45
URL: http://moeller.blogg.se/
Postat av: Jens

Hej Anna, du råkar inte sitta på nåra bilder på Fränsta IK - fotboll?

Om så är fallet skulle vi på bildjournalistlinjen (ålsta 08/09) uppskatta det enormt om vi fick låna nån av dom bilderna till Fränsta IK's 08-09 folder.



Hör gärna av dig! Även om du ine har bilderna men kanske har en tanke om vem som kan ha.

[email protected]

2008-11-21 @ 08:57:50
Postat av: Lena

Anna! Menad du runt 6e? Det är den helgen jag pratar om, jag ska försöka få med mig Julia! :) Men åker du kommer jag också, ja! :D

2008-11-23 @ 17:19:41
URL: http://moeller.blogg.se/
Postat av: Lena

jag vet faktiskt inte, julia sover väl hos bj. men jag får se.. du då?

2008-11-23 @ 17:57:19
URL: http://moeller.blogg.se/
Postat av: Marlene

har du rätt i! jag kanske tog i lite :P jo jag förstår din situation och det känns kul att du prioriterar på det sättet. Min far har en hund här uppe, och hon är ju mitt bästa :\ vill ju egentligen inte lämna henne men det är ju inte min hund samtidigt, och hon finns ju kvar här=) men lite avis att du känner så starkt för din häst. och så mkt =) Men du får lycka till med jobb och tävlandet =)

2008-11-24 @ 19:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0