sista april, aka valborg.

Sista april är ännu en ursäkt till att dricka alkohol och bli fulla som svin.
Andrea och jag tog denna fylleursäkt halvvägs och drog till Emma i Härnösand.
Trevligt folk, schysst musik och en varm lägenhet var allt som behövdes.
Och lite vin så klart. Träffade mycket nytt folk och deltog i en del intressanta diskussioner,
men träffade även på mer bekanta ansikten på stan när det var dags att dra hemöver.
Kort och gott, jag hade riktigt jävla roligt! Ett perfekt "avsked" av Norrland kan vi kalla det.
Må hända att vi gjorde bort oss lite (eller okej, rätt ordentligt), men vi hade förjävla kul!
Kan man inte skratta åt sig själv, ens i efterhand, kan man lika gärna lägga klackarna på hyllan.

Påtal om klackar, kvällen till ära bar jag mina nya skor som jag köpte på Skopunkten i Stockholm.
Fick en hel del komplimanger för de, och jag tror de gillade uppmörksamheten de fick!
11 cm, och jag älskar dom! Ska slänga upp en bild vid senare tillfälle så ni kan avundas lite.

Imorgon är det klubbderby på Kramfors RK. Jag skippar derbyklasserna och tar mig an de vanliga
hederliga banhoppningsklasserna. Jag och Plexus gör vårt sista framträdande tillsammans i 90cm och 1m.
Nu ska jag sova lite så jag är på topp imorgon och kan vinna båda klasserna! G'natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0