modo hockey.

Jag har bytt arbetsförmedling. Lämnat Kramfors och skrivit in mig i Övik. Så mkt bättre. Min nya handläggare är engagerad, rolig, energifull och otroligt trevlig! Och han gör verkligen allt, ordnar och tar tag i saker direkt. Och så går han att få tag på när man behöver. Annat var det i Kramfors. No offence, men Övik kickar Kramfors ass! I Kramfors var jag tvungen att vara inskriven 3 månader för att få gå med i jobbgarantin för ungdomar, och sedan ytterligare 3 månader i den innan jag ens fick söka praktik. I Övik säger dom att prakitk ska du få söka direkt när du går med i jobbgarantin. Hur som helst, dagen efter jag lämnade in ansökan fick jag godkänt! Bara för att min handläggare ringde och fick muntligt godkännande av facket, istället för att vänta tills de var tillgängliga för att skriva på papperet. Så i måndags började jag på Modo Hockey :) Hur roligt som helst, gör massa grafiska grejer, fotar och hjälper till på alla sätt jag kan. Fystester har alla spelare gjort nu (födda -94 till A-laget) och funderar lite på att göra de jag ockå. När ingen ser såklart! Vore lite roligt att se vad man skulle få för värden som ryttare ist för hockeyspelare..

Hur som helst, nu måste jag fixa lite bilder, sen bär det av till stallet och lunchfodra bl.a. Jobbar lite extra hos Petra nu, superroligt att jobba i stall igen, trots att det inte är riktigt som hos Niklas ;) Men jag stortrivs ändå! Sen blir det mer jobb, och ikväll hoppträning med Bianca :) Klubbtävling nästa helg, så nu ska vi trimma!

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0