kanske världens sötaste kattunge.

Jag måste bara tipsa om en film på Youtube! http://www.youtube.com/watch?v=0Bmhjf0rKe8&feature=related, en så sjukt söt kattunge jag såg på Ellen DeGeneres show idag :) Ja, jag är arbetslös så jag är hemma den konstiga tid det sänds. Hur som helst otroligt söt, och som måste spanas in!

Har varit ner på gymmet idag, skönt att känna musklerna bli trötta, kommer säkert värka imorgon! :) Jag är kanske en av få som faktiskt gillar att ha träningsvärk, iaf i måttlig mängd. Man ska veta att man lever! Är hur som helst helt slut, så det blir en tidig kväll, ska till Härnösand med Maria imorgon och hålla i fotokurs på SIDA. Åker 06.30!

Tills nästa gång, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0