resfeber.

Det är ett ständigt pirri min mage just nu. Förväntan, och kanske lite rädsla också. Biljetterna ner är bokade. Det kanske är orsaken till pirret. Fast pirr är nog ett bra tecken, det betyder väl att man ser fram emot något? Och ser man fram emot något så brukar det bli bra. Måste bara ta mig till att börja packa.. Åker till Stockholm imorgon, sover hos syrran sedan vidare London-Jerez på tisdag. Jag har nog inte riktigt fattat vart jag ska än, eller vad jag ska göra där. Jag som inte skulle jobba mer med hästar, haha. Och om det skulle bli skulle det ju vara hos Niklas igen. Jaja, allt det sas innan Spanien-förfrågan dök upp ;) Killen heter iallafall Ansgar Holtgers, har mycket samarbeta med Marcus Ehning tydligen. Cinderella säger väl en hel del på vad det är för klass på hästarna med.. Kommer bli skitroligt, och jag ska njuta allt jag kan! Försöker hålla bloggen och FB uppdaterat så gott jag kan (läs; i mån av dator-tillgänglighet) och ta mängder med bilder. Vem vet vart detta äventyr slutar, man kanske hittar sig jobb hos en världscupryttare, vem vet? ;)

Nu ska jag inta TV-soffan med min mor och min far, sedan MÅSTE jag börja packa. Avresa kl 14.05 imorgon. Shit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0