smärta.

SÄMST på att uppdatera, jag vet..

det tar af på nacken att stå i öltält med coverband en hel helg. say no more.
sjukt roligt stadsfest iaf, träffade mängder med folk man inte träffat på flera år,
massor med nytt folk och en del man träffar på rätt ofta också, men det är roligt det med!

dagens första träning är klar, stallet är klart, dusch och mat klart, börjar jobba kl 14.00, slutar 20.00.
blir måttligt roligt med alla fulla kids på midsommar, hoppas man jobbar bra tider!

nu ska jag dricka ännu en kanna kaffe, sen bär det av till camping-receptionen!

Puss hej.




Just ja, jag blev ju blond för någon månad sen.. Glömde jag nästan att berätta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0