plexus.

Hoppade Plexus igår, gick bättre än jag trodde! Han var supertaggad och kunde ibland inte stå still.
Fick hoppa lite högt också (1m är högt för honom!) och han fixade det kalas trots att vi kom lite nära!
Roligt att se att han fortfarande kan gammgubben :) Finns lite hopphäst kvar i han ändå!
Brukar ju stanna när det blir för tight eller högt, men roligt att man ännu kan få över honom.

Hade egentligen tänkt åka och rida både Fleur och Glansa idag, men det har spöregnat och blåst nästan storm.
Varken roligt för mig eller hästarna då. Men imorgon måste jag, Fleur behöver komma igång mer och mer
och Glansa behöver trimmas. Mkt att göra imorgon med. Först Övik och fixa med NaB kursen, praktiken och
ev titta på ny kavaj - hjälpa Petra med hennes hästar - rida "mina" två - träna - ev Kramfors och bada Plexus
och göra klart för lördagens tävlingar. Busy busy!


Nu vet jag också hur jag kommer rösta på söndag. Bara så ni vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0