bilar som gjort avtryck.

Visst, jag gillar bilar. Snygga, stora, snabba, mullrande V8, det är svårt att inte bli lite svag i knäna. Det finns så mycket läckra bilar, så många man skulle vilja ha. Men det finns egentligen bara EN bil som verkligen får mig på fall. Ford Mustang. Oavsett årgång. De är så fruktansvärt läckra! Visst, Audi a4 är inte långt efter, men det är mycket körglädjen i den som gör det också! Helt annan känsla med sex växlar om man frågar mig. 

Har egentligen inte så mkt mer att tillägga, ur mina ögon sett finns få som konkurerar med Mustangen, det är absoluta drömbilen, och den som gjort (och troligen kommer göra) störst intryck på mig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0