istid och hopplag.

Det är verkligen två vintrar den här gången.. Det har redan snöat mängder och varit svinkallt en gång, det räcker! en gång är nog. Jag vill ha vår!! Tack och lov finns det ju en E som alltid är riktigt varm och kan agera element :) Ja, har sagt det förut och säger det igen, jag är otroligt lättfrusen. Hunden får vänta lite till med promenaden, jag måste tina upp först innan jag ger mig ut igen! -22 imorse, inte att leka med. Dubbla långkallingar och täckbyxor borde göra susen :) Solen skiner ju iallafall!

Gårdagen spenderades först en sväng i stallet, pussade på Fleursan och förbannade det kalla vädret som gjorde att man bangade ridningen.. Sedan till E och myskväll :) och så kaffe på sängen imorse. Nice! 

Ska komma ihåg att anmäla hästhopplaget idag också. Sista anmälningsdag är iofs inte förrän 1 april, men det är lika bra att ha det klart. Vecka 18 drar det igår, can't wait! :) Dock går omgångarna i Bräcke, Njurunda och Ånge.. Men det är smällar man får ta, är ju värt det om det går bra, vilket nog inte ska vara några krångligheter :) Är duktiga tjejer och hästar som är med.

Ne om man skulle ta och ge sig ut i kylan då, dragit på det nog länge, och jag misstänker att det finns någon som är lite kissnödig ;)

Hörs hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0