hemsida och aino.

Jag är verkligen ingen morgonmänniska.. Men när jag väl är vaken och har klivit upp, fått mitt kaffe och börjar komma igång är det faktiskt rätt skönt att kliva upp lite tidigt. Man hinner med ganska mycket på de där extra timmarna man inte sover, och det blir det någon form av egentid, som man faktiskt behöver ibland, annars blir vilken normal människa som helst galen. Sitter och fixar med JKs hemsida och tittar på Vakna! - och Ulrik Munther. Sjukt begåvad kille! Gör Lady Gagas Born this way sjukt bra.

Min Aino är på väg dessutom, hoppas den kommer imorgon :) Kommer också bo hos Petra fr. söndag och ca tre veckor framöver. Hon ska åka ner till Tjeckien och hämta hem Josef :D Fruktansvärt söt liten kille. Så jag bor där, tar hand om kissarna, Kalle och hästarna. Linda kanske hakar på också så man slipper vara själv :)

Nu blir det lite frukost, sedan morgonmys med mig själv! Hade ju dock hellre gett E ledigt från släcka-eld-lektioner och legat kvar i sängen och myst med honom i stället..

Hörs hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0