kaffe och skåne.

Jag både ogillar och gillar när det är tidig morgon på källgatan. Jag börjar inte förrän tidigast kl tio om dagarna, men E ska upp och iväg kvart i åtta mest varje dag. Hejdå sovmorgon.. O andra sidan vaknar man upp till synen av en halvnaken snygg man, OCH får kaffe på sängen. Är ganska dumt att klaga på ändå :) Sitter dock hemma i lägenheten nu, kollar på Vakna med the Voice och får riktiga flashbacks från Skåne-tiden. Varje morgon satt jag och Cia och åt frukost till just Vakna! Mycket rolig tid, den saknas ganska ofta.. Måste pallra mig ner och hälsa på henne snart, är allt för längesen nu! Försöker bota det med lite bilder :)


Jag och Cyklon.

Jag och Mimmi.

Jag på Aquad'or och Cia på Architecht.

Cia och Zorro-Cyklon.

Mocka dynghögen kunde vara galet roligt, om man är trött och grym fantasi!

Jag och Cagancho.

Världens bästa Cagancho <3

Jag och en av valparna Niclas hittade övergivna i skogen.

Ut i skogen och klippa av grenar vi alltid får i ansiktet på en av galoppstigarna.

Svårt att inte sakna alla tokiga upptåg, alla skratt, hästarna och människorna.
Nu ska jag ta en dusch och göra mig klar för jobb :)
Jag och Linda måste beställa biljetterna till Sonisphere också.. Icket att glömma!

Hörs hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0