metall i armen och ont i magen.

Idag har inte varit någon bra dag för mig kan jag lova. Vaknade iofs hos E, kan man inte klaga på, men när jag så skulle göra kaffe strax före sju hugger det till i magen och jag kan typ inte gå upprätt. E är snäll och säger att jag ska ligga kvar trots att han måste till skolan, tills T-rex går till skolan och åka då också, så jag slipper kliva upp och halvt dö. Han är för bra! Så efter någon timme eller så, och tre Ipren, gick det över och allt var frid och fröjd. Tills man kom till vårdcentralen och barnmorskan stack en spruta i armen och sen körde in en kanyl. Men men, lika bra det, men när bedövningen började släppa var det rätt obehagligt måste jag erkänna.

Var kanske inte så rolig morgon idag, kan vara därför jag saknar E en del nu, var lite upptagen med att vara döende idag. Brukar inte bli just så illa, men ibland är det som att det tar igen för att det gått någgorlunda smärtfritt till tidigare. Men men. Can't wait to see him iaf !

Nu blire film och sova!

Hörs hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0