morgonpromenad och datakatt.

Var ute på en riktigt skön morgonpromenad i solen och blåsten imorse :) Mockat åt hästarna och håller precis på att tvätta lite. Ska städa och byta sängkläder också. Man är bra effektiv ibland! Sen blir det en sväng till Fleursan också för ett pass. Var ledig igår också så åkte med Flumsan till ridhuset, det tyckte hon var spännande men var riktigt fin när hon slappnade av :D Har fått skor med brodd på igår också, och till helgen ska hon klippas, om klippmaskinen hinner komma tills dess vill säga. Den ska skickas imorgon, så posten får rappa på med leveransen!

Helgen spenderades hos E-rex, dock åkte jag hem på fredagskvällen/natten för att hämta hem föräldrar som varit på Hornö och sett på någon ståuppkomiker. Lördag var det ett pass med Fleur, in till Kramfors igen och lite roadtrip här och var. Skulle åkt till Övik på Paradisbadet, men det blev inställt. Hade egentligen kunnat jobba trots allt, men det kom vi på för sent.. På kvällen blev det en hel del tv-spel och öl :) på Dollar en sväng på söndagen också.
Blir bara fyra dagars jobb denna vecka, samma som förra. Ganska trist, lite skönt men också rätt frustrerande. Lite jobb = lite pengar. Lite pengar = inte roligt. Dessutom gillar jag ju mitt jobb så.. Jaja. Ska kolla lite extra smågrejer man kan göra också, typ frilansgrejer. Måste tjata lite om att få schema veckan innan så man kan säga till tidningen vilka dagar man kan joba där om de behöver en. fick passa en hel vecka för att jag inte visste vilka tider jag skulel jobba på JK. Men men, så äre ibland.

Även träffat Petra och Tobbas lille son Josef nu :D dom kom hem i lördags så måndagmorgon när jag skulle låna deras transport fick jag träffa honom! Huuuur söt som helst, LÄTT sötaste lilla killen i Nordingrå :) Träffade även på de idag när jag var och mockade, de skulle titta på hästarna. Han är så go, man blir ju helt såld på honom när han kommer springandes med ett stort leende och vill ha en kram :)

Nu blir det en kopp kaffe, lite mer tvätt och så städning :)

Hörs hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0