telefon och hestar.

Som bekant måste jag köpa en ny telefon. Bestämde mig för en SonyEricsson (vad annars?!), och det föll slutligen på en Aino. Velat ha en sedan de kom ut, vilket iofs var ett tag sen, men ändå. En vit är på väg till min brevlåda :) Can't wait! Var och red Fleur ikväll med, ruskigt fin! Nu när det är varmare blir det igång med träningen på allvar igen, Linda säger att vi kanske tillochmed får ridbanan skottad :) Men än så länge skruttar vi på och gör massor med övergångar samt trav- och skrittarbeten. Och pulsar lite i snön. Men ikväll var hon en dröm att rida, som oftast, och då är det verkligen roligt att rida kan jag lova! Alla borde få ha en så fin häst tycker jag! Men, Fleur är redan tagen, så hitta någon annan vetja! ;) Hon är helt klart bäst <3

Gått bra på JK idag med, heldag för chefen skulle leka snickare. Dock kom han in och surrade lite strax innan stängning. Kom många kartonger med kläder idag med, så har slut på galgar! Imorgon är det 12-18 som gäller, ska också beställa lite grejer från BioWorldMerchandising, både till mig själv och kanske till butiken ;) Man kan gå in på den sidan och kolla ut något man gillar och säga till oss, så kan man köpa det via oss på JK :) Mkt snygga grejer till bra priser!

Nu blir det senaste GossipGirl och mys med min Nova.

Hörs hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0